101
CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі повідомив, що для просування споживчих товарів в українських торговельних мережах планується витратити 8 млрд грн. За його словами, додатково близько 1,5 млрд грн. Nestlé інвестує у покращення стану заводів компанії.
Компанія вже на шість місяців затримується з відкриттям нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників та робочої сили, зазначає Алессандро Дзанеллі. Проте компанія все одно планує запустити його у березні 2025-го, додає він.
Nestlé прогнозує дефіцит електроенергії влітку, що змусить покупців скоригувати поведінку закупівель – зокрема знизити обсяги придбаного товару за один раз. Через інфляцію в Україні близько 55% покупок здійснюється за акційними цінами, каже Дзанеллі. Відповідно, рітейлери для генерування потоку відвідувачів спонукають виробників проводити більшу кількість рекламних кампаній, додає він.
Nestlé має намір інвестувати близько $40 млн. у нове виробництво вермішелі швидкого приготування у Смолигові Волинської області. Разом із фабрикою у Торчині виробнича мережа Волині стане європейським регіональним хабом для категорії кулінарних продуктів, повідомляла прес-служба Nestlé. У хабі буде працевлаштовано 1500 осіб на виробництві, яке забезпечить постачання продукції на ринок України та інші європейські ринки.
«Майбутня фабрика експортуватиме 85% своїх виробів», – сказав Алессандро Дзанеллі.
Джерело: forbes.ua