Збій онлайн-сервісів “Укрзалізниці” – результат масштабної хакерської кібератаки. Про це 24 березня повідомляє пресслужба компанії.
УЗ тісно співпрацює з кібердепартаментом Служби безпеки України, зазначають у пресслужбі.
“Атака була дуже системна, нетривіальна й багаторівнева, тому перед повним відновленням із бекапів фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів і кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості”, – ідеться в повідомленні.
На графіку руху поїздів дії хакерів не позначилися, усі рейси йдуть без затримок. В “Укрзалізниці” заявили, що щонайменше ще день онлайн-продажів квитків не відновлять.
“Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи”, – написали залізничники.
24-го і 25 березня в касах можна буде купити проїзні документи на міжнародні потяги, які до того можна було придбати лише на сайті або в застосунку.
Контекст
Уранці 23 березня “Укрзалізниця” заявила про технічний збій в ІТ-системі. Стали недоступними продажі квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.