Київська благодійна барахолка Кураж та monobank запускають новий культурний проєкт — перформанс-павільйон КИТ на ВДНГ.
Це буде простір без бар’єрів для подій, які формують сучасне культурне середовище України.
“КИТ — це вихід за рамки. Ми експериментуватимемо з форматами, простором і змістом, створюватимемо власні події, співпрацюватимемо з іншими ініціативами, які поділяють наші цінності”, — розповідає засновниця Куражу Альона Гудкова.
Monobank став головним партнером проєкту, що дозволило облаштувати павільйон для відвідувачів: завдяки ньому там “буде ремонт, безбар’єрність, нові вікна, комфортна посадка і вхід, що надихатиме ще з порога”.
Візуальна концепція КИТА розроблена агенцією Banda. Логотипом проєкту став китовий хвіст, що крокує, розкривши обійми, символізуючи відкритість та натхнення.
Назва КИТ була обрана через те, що кит — велична й розумна істота, що фільтрує хаос і залишає лише суть, це ідеальна метафора павільйону, а також це повага до Київського Кита — скульптури, що живе по сусідству.
“Кураж” повертається на ВДНГ: подробиці Ірина Маймур 19 листопада 2024
Фото: monobank; Кураж