Компанія Volkswagen на тлі падіння продажів автомобілів переживає несподівану популярність своїх фірмових сосисок VW currywurst, що продаються в у 30 їдальнях компанії та в кіосках на робочому місці, а також у місцевих супермаркетах поблизу заводів. Цих ковбас торік продали рекордну кількість – понад 8 млн штук, вони офіційно стали найпопулярнішим продуктом компанії.
Про це повідомляє The Guardian.
«Більше 8 мільйонів оригінальних каррівурстів від Volkswagen знаменують для нас новий рекорд продажів», – заявив у соціальних мережах директор з персоналу VW Гуннар Кіліан.
Каррівурст – нарізана ковбаса, змащена томатним соусом і посипана порошком каррі та іноді паприкою – одна з улюблених страв Німеччини. Випущений у 1973 році, він виробляється власними м’ясниками компанії на її так званому сервісному заводі, який вважається настільки важливим для ведення бізнесу, що має бренд Volkswagen Originalteil – оригінальна частина – і може похвалитися власним номером запчастини: 199 398 500 A.
У 2021 році рішення керівництва VW виключити каррівурст з меню в штаб-квартирі компанії у Вольфсбурзі, північна Німеччина, викликало обурення серед працівників.
Читайте також: Ціни виробників варених ковбас у жовтні піднялися на 4,3%