Попри турбулентність ринку й зміну споживацьких звичок, всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО МАРКЕТ продовжує свою трансформацію, у центрі якої – якість, стабільність і відповідальність перед своїм покупцем.
Чотири київські магазини – на Троєщині, Оболоні, Позняках та Голосієво демонструють, як компанія послідовно втілює новий підхід до простору, сервісу та комфорту.
В ЕКО МАРКЕТ наголошують – кожен з цих супермаркетів має різну історію та авдиторію, але всі вони об’єднані спільною філософією: щоденний сервіс має бути зручним, зрозумілим, сучасним і доступним.
«Ми не гонимося за кількістю, ми йдемо за якістю. Для нас важливо, аби кожен магазин був ефективним і зручним, незалежно від розміру чи локації. Саме тому ми першочергово переглядаємо стандарти, оптимізуємо операційні процеси, регулярно оновлюємо простір і впроваджуємо нові формати», – розповів Денис Погорєлов, Chief Operating Officer (COO) ЕКО МАРКЕТ.
До прикладу магазин на проспекті Червоної Калини, 17 – це простора торговельна зала, сучасний інтер’єр, нове холодильне обладнання та зручне зонування. У магазині зібрано все необхідне для щоденних покупок: широкий вибір свіжих овочів, фруктів, м’яса, молочної продукції та товарів для дому. Магазин розташований у житловому масиві, тому ключовим завданням тут стало – забезпечити комфорт швидких закупів. І це, за словами представників компанії, вдалося втілити у життя. Окрім того цей супермаркет має велику фуд-зону, на якій гості магазину можуть підкріпитися смачною готовою їжею.
У супермаркеті, який розташований на вулиці Прирічній, 11, після оновлення покупець відчуває простір і логіку: торговельна зала площею понад 240 квадратних метрів, нове освітлення, розширений асортимент, акценти на свіжу продукцію. Зручна навігація, широкі проходи між товарними рядами, висунуті вперед термінали, автоматичні двері супермаркету виділені контрастними кольорами та наявність пандусу – все це робить супермаркет безбар’єрним місцем набуття позитивного клієнтського досвіду.
ЕКО МАРКЕТ на Драгоманова, 29А – це приклад ефективного перезапуску: новий формат, поліпшена логістика, сучасна викладка. Тут у пріоритеті-зручність для родинного шопінгу: асортимент орієнтований на повсякденні потреби, однак є і готові рішення – кулінарія, фреш-зона, товари власної торгової марки.
Магазин на проспекті Науки, 8 – ще один важливий об’єкт у Голосіївському районі і його минулорічне оновлення стало помітним для локальної спільноти: зміни в дизайні, акценти на зонуванні, охайність і продуманість. Усе для того, щоб звичайні покупки стали простішими й приємнішими.
У супермаркеті, площею майже 700 квадратних метрів, відвідувачі можуть скуштувати смачну піцу та страви кулінарії власного виробництва, а також придбати теплу випічку, яка готується безпосередньо в магазині у спеціальному цеху.
Асортимент також включає свіжі овочі та фрукти, сир, ковбаси, рибу, м’ясо та багато інших продуктів, щоб кожен клієнт міг знайти все необхідне для себе та своєї родини.
Водночас компанія інвестує не лише в ремонти, техніку й асортимент, а насамперед – у людей. Команди магазинів проходять навчання, отримують підтримку з боку HR-служби і це помітно в кожному контакті з покупцем.
«Ми свідомо формуємо культуру відповідальності та професіоналізму. Наша команда – це не просто персонал, це люди, які створюють досвід покупки. Ми інвестуємо у внутрішній розвиток, бо віримо: сильна культура – запорука сталого бізнесу. Зараз ми бачимо результат: підвищення рівня обслуговування, зростання лояльності клієнтів і залученість працівників», – зазначає Денис Погорєлов.
Окрему увагу керівництво компанії приділяє безбар’єрності. У межах ініціативи «ЕКО доступно» https://ekodostupno.com.ua/ в магазинах впроваджуються інклюзивні рішення: пандуси, широкі проходи, знижені каси, позначки для слабозорих, навчання персоналу основам взаємодії з людьми з інвалідністю. Ініціатива поширюється на всю мережу, і поступово кожен магазин проходить аудит доступності.
У мережі наголошують: це лише початок. Компанія планує продовжувати реновації існуючих магазинів, розширювати програми навчання персоналу та впроваджувати нові стандарти доступності для того, щоб гості отримували не лише товари за доступними цінами, а й справді приємний клієнтський досвід під час кожного відвідування.