Кінцева зупинка “ДВРЗ” трамвайних маршрутів №№ 23, 32, 33 відновила роботу. При її здачі не врахували умови безбар’єрності.
Про це повідомляють у спільноті “Пасажири Києва”.
Активісти зазначають, що для пасажирів трамвайних маршрутів №№ 23, 32, 33 посадка і висадка відбувається на одній зупинці біля фармкомпанії “Кусум” і ДЮСШ №21. Проте для маломобільних людей трамвай остаточно став недоступним.
“Ми вже писали про цю зупинку — там не було облаштовано платформу відповідно до ДБН. При цьому у листопаді місцевий депутат Федоренко заявляв, що всі роботи проводяться меценатами за проєктом КП “Київпастранс”, а Київпастранс відповів що це все було зроблено самовільно і з ними нічого не погоджували”, — зазначають у спільноті “Пасажири Києва”.
Там також додають, що закривати дублюючий автобусний маршруту №33т поки не планують.
Як будували кінцеву зупинку трамваїв і сквер на ДВРЗ
Спочатку на останній зупинці трамваїв на вулиці Алматинській між трамвайними рейками поклали ґрунт та газон замість бетонних плит. У кінці листопада 2024 року на вулиці Алматинській облаштували сквер із “зеленими” трамвайними коліями і тунелем із граба.
Водночас “Пасажири Києва” наголошували, що на самій кінцевій зупинці, як і на решті зупинок, не побудували платформу. “Як наслідок — тепер на вулиці їздять сучасні низькопідлогові трамваї, в які люди на колісних кріслах чи з дитячими візками просто не можуть заїхати. Також не була добудована кінцева зупинка, а для обслуговування частини району довелось залишити автобуси-дублери”, — кажуть експерти.
ДВРЗ – не кінець географії: Маршрут для незвичної прогулянки Києвом Сергій Гулюк 08 серпня 2023
Фото: “Пасажири Києва”