Компанія Subaru представила оновлену версію Forester Wilderness, яка зберегла традиційний бензиновий двигун та не отримала гібридну силову установку. Як і раніше, модель відрізняється не тільки агресивним зовнішнім виглядом, а й серйозними доробками ходової частини. Покращена підвіска зі збільшеним ходом забезпечує дорожній просвіт у 236 мм, а нове калібрування варіатора зі зміненим передатним ставленням головної передачі покращує прохідність на невеликій швидкості.
Повний привід залишився без змін, але стандартне оснащення увійшла система X-Mode Dual Mode. Вона пропонує два режими – для їзди по снігу та бруду, а також для подолання глибоких ділянок. Спеціальні 17-дюймові шини Yokohama Geolander покращують зчеплення, а додатковий радіатор трансмісії дозволяє буксирувати до 1588 кг. Крім того, автомобіль отримав захист днища та буксирувальні гаки, що робить його більш підготовленим до складних умов.
Візуально Forester Wilderness легко дізнатися за розширеними пластиковими накладками, мідними акцентами та ексклюзивними антрацитовими колесами. Міцні рейлінги на даху витримують навантаження до 363 кг, зверху можна встановити намет. У салоні також є мідні декоративні елементи та логотипи Wilderness, але в цілому інтер’єр повторює стандартний Forester. Під капотом встановлений 2,5-літровий двигун оппозитний потужністю 180 к. с., що видає 241 Нм моменту, що крутить.
Раніше був представлений Subaru Forester Hybrid 2025, оснащений одним електромотором, розміщеним між 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном і безступінчастою трансмісією (CVT). Wilderness вийде пізніше – продажі розпочнуться восени як модель 2026 року. Вартість автомобіля стане відома ближче до старту продажу.
Читайте також – Представлено новий Lexus LX 2025