Компанія Dongfeng Nissan провела презентацію нового електроседану N7. Машина вийшла великою та недорогою: комплектацій п’ять, ціни — від $16,5-20,7 тис. N7 — перша модель на новій архітектурі Tianyan, в Китаї вона позиціонується як середньорозмірний сімейний електроседан з акцентом на комфорт.
N7 отримав закриту передню частину, розділені фари з наскрізною LED-смужкою та перевернутими L-подібними світловими елементами. Особливості дизайну – безрамкові двері та інтегровані у двері дверні ручки. Габарити машини – 4930×1895×1487 мм, колісна база – 2915 мм. На вибір пропонуються два варіанти 19-дюймових колісних дисків.
Салон оснащений 15,6-дюймовим центральним екраном з роздільною здатністю 2,5К. Медіасистема побудована на SoC Qualcomm Snapdragon 8295P та працює під управлінням Nissan OS з інтегрованим ШІ DeepSeek. Машина отримала спеціальні крісла AI Zero-Pressure з 49 датчиками, 19 подушками та 12 масажними точками. Також у салоні є 5,8-літровий холодильник із функцією нагрівання/охолодження. N7 отримав першу в галузі технологію проти заколисування та сертифікат «комфорт без заколисування» від Китайського автомобільного центру. Система допомоги водію від Momenta забезпечує високорівневу автономність: автопілот працює і на трасі, і у місті.
Потужність електромотора складає 160 або 200 кВт (218 або 272 к.с.), батарея — літій-залізо-фосфатна, забезпечує запас ходу 510 або 635 км (згідно з методикою CLTC). Швидка зарядка (30-80%) займає 14 хвилин. Nissan N7 може живити зовнішні електроприлади, вихідна потужність сягає 6,6 кВт. Очевидно, за допомогою моделі N7 Nissan хоче посунути BYD та Xpeng (зокрема, BYD Han та Xpeng P7+) на їхньому домашньому ринку. Але чи вийде — питання.
Це теж варте вашої уваги – Представлений унікальний пікап Changan Hunter K50