Нові правила розміщення реклами на громадському транспорті столиці стануть першим етапом комплексної реформи, яка дозволить впорядкувати та уніфікувати її розміщення.
Про це повідомили у КМДА.
У нових правилах буде визначено:
- класифікатор типів рекламних конструкцій, які дозволено встановлювати в транспорті
- вимоги до таких конструкцій
- перелік місць, де реклама може або не може розміщуватися.
Наступним кроком після затвердження правил стане розробка схеми розміщення реклами — перелік дозволених місць відповідно до затвердженого класифікатора. Після проходження усіх необхідних процедур, зокрема регуляторної, проєкт правил винесуть на розгляд Київської міської ради.
Наразі у Києві немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами в громадському транспорті, особливо в метро.
У Києві встановили лавки з рекламними екранами, які збільшують рівень візуального шуму Валерія Гуржий 24 квітня 2025