Автор фото: Gustavo Fring
Китай стоїть на порозі справжньої революції у світі електромобілів, яка може зробити звичні зарядні станції застарілими. Країна планує встановити тисячі станцій швидкої заміни акумуляторів, що дозволить водіям електрокарів оновити свій “запас ходу” всього за 100 секунд – це швидше, ніж заправити бензиновий автомобіль, інформує Автопілот.
Хоча Tesla свого часу і загравала з концепцією станцій заміни акумуляторів, саме провідні китайські автовиробники повністю перейняли цю ідею, випередивши конкурентів. Наприклад, компанія Nio вже є беззаперечним лідером у цій технології, маючи тисячі таких станцій по всьому Китаю, і навіть розширює свою присутність у Європі. Тепер же заміна акумуляторів стане ще більш поширеною завдяки новим розробкам.
Електрокари Oshan 520 стали першими, в яких використовуються нові змінні акумуляторні блоки CATL Choco-SEB
Лише цього тижня компанія Changan Automobile представила перші 1000 одиниць свого седана Oshan 520. Ці автомобілі, створені з урахуванням потреб місцевих служб таксі, є знаковими, адже вони стали першими, в яких використовуються нові змінні акумуляторні блоки CATL Choco-SEB. Як повідомляє Carscoops, справжнє враження викликає саме швидкість — ці акумулятори можна замінити на спеціалізованих станціях всього за 100 секунд (1,6 хвилини). Наразі Чунцін вже має 34 таких станції заміни Choco-SEB, а до 2025 року CATL планує встановити 1000 станцій у 31 місті.
CATL, яка, до речі, є найбільшим у світі постачальником акумуляторів для електромобілів, вже підписала угоди з низкою провідних автовиробників, включаючи GAC, Chery, Nio, SAIC, FAW та BAIC, на виробництво електромобілів з новими акумуляторними блоками Choco-SEB. Це означає, що автомобілі всіх цих брендів зможуть використовувати станції заміни CATL, кожна з яких здатна обробляти до 822 замін щодня.
Нові акумуляторні блоки CATL Choco-SEB можна замінити за 100 секунд (1,6 хвилини)
Щодо самого Oshan 520, то він має скромний акумулятор ємністю 56 кВт⋅год, що забезпечує пристойний запас ходу до 515 км. Для пересічного китайського водія він є відносно доступним, проте справжня перевага полягає в технології заміни акумуляторів. Для водіїв таксі, наприклад, це означає уникнення виснажливого очікування на швидкісній зарядній станції та можливість повернутися на маршрут практично миттєво. У сучасному світі, де час дорівнює грошам, це величезна перевага.
Вже підтверджено, що низка інших китайських електромобілів також підтримують систему акумуляторів Choco-SEB. Серед них нові GAC Aion S, Hongqi E-QM5, SAIC Roewe D7, BAIC C66, Wuling Bingo, Wuling Starlight, SAIC Rising R7, SAIC Maxus Mifa 9 та SAIC Maxus Dana. Здається, що заміна акумуляторів стане новою нормою, принаймні для китайських електромобілів, вже найближчим часом, змінюючи уявлення про експлуатацію електротранспорту.
Раніше Автопілот повідомляв, що колишні фанати Tesla обрали нового фаворита.
Підписуйся на наш Telegram-канал