419
До кінця 2025 року підприємство планує виготовити до 5 тисяч тонн вермішелі, а впродовж наступних двох років — запустити додаткові лінії для збільшення обсягів виробництва.
Це вже четверта фабрика Nestlé в Україні за 30 років діяльності компанії в країні. Нова фабрика об’єднана з уже діючим виробництвом у сусідньому Торчині, створивши європейський хаб з виробництва харчових продуктів в Україні.
Основний акцент зроблено на експорт: 75% продукції постачатиметься на ринки ЄС під брендом Maggi, при цьому 75% сировини закуповується у вітчизняних виробників (переважно пшениця та соняшникова олія).
Генеральний директор Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі наголосив, що вигідне географічне розташування на заході України створює ідеальні умови для постачання як на внутрішній, так і на зовнішні ринки. Також він зазначив, що фабрика є сучасним, цифровим і повністю автоматизованим виробництвом.
За словами голови Волинської ОВА Івана Рудницького, запуск нового підприємства вже створив понад 300 нових робочих місць, а з часом їхня кількість перевищить 1,5 тис.і у межах нового виробничого кластера на Волині.
Nestlé працює в Україні з 1994 року та володіє такими брендами, як: “Світоч”, “Мівіна”, “Торчин”, Maggi. У 2012 році у Львові було створено сервісний центр Nestlé Business Services, який обслуговує понад 40 країн світу.
Основні напрямки діяльності Nestlé в Україні: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціалізоване харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.
Джерело: Інтерфакс-Україна