2026 року Mercedes оновить нинішнє покоління S-класу. Раніше цього року генеральний директор Ола Калленіус повідомив, що люксовий бренд «вклав набагато більше в оновлення моделі нового двигуна внутрішнього згоряння S-класу, ніж компанія, як правило, витрачає на фейсліфтинг». Фанати будуть раді почути, що наступна ітерація флагмана зі Штутгарту збереже звичайні силові агрегати.
Керівник Mercedes поспілкувався із британським журналом Autocar, підтвердивши плани замінити модель EQS однойменною електричною моделлю. Бензинова модель залишиться надовго на платформі, розробленій для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Незважаючи на загальну назву, варіант EV не буде еквівалентом, оскільки він базуватиметься на спеціальній архітектурі.
Калленіус сказав, що топова модель компанії — «найукомплектованіший автомобіль у світі», і що ДВС і EV не повинні ділити платформу. Це було б компромісом, який Mercedes не готовий піти. Встановлення бензинового двигуна в електричний S-клас означало б пожертву простору всередині розкішного салону, з чим покупцям буде важко змиритися. Зробити навпаки також не вийде, оскільки інженерам доведеться піти на поступки щодо компонування.
Створення окремих моделей S-класу буде дорогим заходом, але Mercedes намагатиметься зберегти додаткові інвестиції на прийнятному рівні. Mercedes вже підготувалася до майбутнього, змусивши свої двигуни внутрішнього згоряння відповідати прийдешнім нормам Euro 7. Тим часом це один із небагатьох автовиробників, який все ще продає автомобілі з двигуном V12, на відміну від BMW. У сегменті рідкісних дванадцятициліндрових седанів класу люкс Bentley та Audi відмовилися від W12. Rolls-Royce наслідуватиме приблизно в кінці десятиліття, коли V12, який був у старої 7-ї серії, буде знятий з виробництва.
Оскільки поточний S-клас через пару років отримає фейсліфтінг, це означає, що W223 не буде знято з виробництва до кінця десятиліття. Як пише motor1, W224 з бензиновими (і, можливо, дизельними) двигунами пропонуватиметься до кінця 2030-х років.