Volvo робить черговий значний крок у сфері автомобільної безпеки, представивши перший у світі мультиадаптивний ремінь безпеки, який дебютує на майбутньому кросовері EX60. Ця інноваційна технологія дозволяє гнучко регулювати ступінь натягу ременя на основі даних, отриманих від численних датчиків, інформує Автопілот.
На відміну від сучасних триточкових ременів, які мають лише три профілі обмеження навантаження, нова система Volvo EX60 пропонуватиме одразу 11 різних профілів. Вибір оптимального профілю залежатиме від безлічі факторів, включаючи дорожню ситуацію, а також вагу, статуру та зріст пасажира.
Принцип роботи мультиадаптивного ременя безпеки полягає в оптимізації захисту для кожної конкретної ситуації. Наприклад, для пасажира великої статури у випадку серйозної аварії натяг ременя буде максимальним, щоб мінімізувати ризик травм голови. Натомість, для худорлявих сідоків при менш тяжкій ДТП обмежувач навантаження частково зменшить натяг, запобігаючи можливим переломам ребер.
Дані для регулювання натягу надходитимуть від зовнішніх та салонних датчиків автомобіля, а сама система буде регулярно оновлюватися “по повітрю”, що дозволить додавати нові сценарії реагування та покращувати розпізнавання пасажирів.
Технологія вже успішно пройшла випробування в лабораторії безпеки Volvo Cars Safety Centre. Кросовер EX60 буде побудований на архітектурі SPA3, яка включатиме технологічний стек Volvo Cars Superset. Ця модульна система дозволяє збирати блоки, наче кубики, що забезпечить перенесення останніх розробок на майбутні моделі. Таким чином, всі вдосконалення, створені для EX90, будуть застосовані в ES90, а будь-які покращення, зроблені під час роботи над седаном, автоматично дістануться EX60.
Очікується, що прем’єра Volvo EX60 відбудеться до кінця поточного року, а у продаж позашляховик надійде вже наступного року, пропонуючись виключно з електричною силовою установкою.
Раніше Автопілот повідомляв, що водій сфотографував кросовер Volvo — і зіпсував камеру смартфона.
Підписуйся на наш Telegram-канал