Корисна та поживна продукція – у надійному, екологічному й привабливому пакованні. Трендсеттер картонного ринку України – Київський картонно-паперовий комбінат (КПК) – працює над розширенням діапазону дизайнерських рішень у виробництві литої тари для яєць. Індивідуальний підхід, що дозволяє товарам замовників вигідно виділятися на полицях з-поміж конкурентів, є складовою клієнтоорієнтованого підходу, якої дотримуються комбінат і його австрійський власник
Як лідер у сфері пакувальних рішень із картону та паперу і виробник повного циклу Київський картонно-паперовий комбінат у 2023 році вивів на ринок новий для себе продукт – литу тару для яєць. Сьогодні цей сегмент, так само як і картон, гофротара та продукція сангігієни, входить до четвірки базових напрямів роботи ККПК.
Комбінат пропонує вітчизняним птахофабрикам, фермерським господарствам і торговельним мережам:
- яєчні контейнери різних конфігурацій і кольорів на 10 штук;
- горбуваті прокладки для яєць різного розміру (від S до L) на 30 штук.
Такий асортимент – на часі, оскільки, за даними асоціації «Союз птахівників України», у 2024 році промислове виробництво яєць досягло довоєнного рівня, і надалі прогнозується зростання на 5-6% на рік.
В основі яєчної тари Київського КПК – високоякісна сировина власного виробництва
Виготовлені з пульперкартону (паперової маси), литі контейнери та прокладки від Київського КПК ‒ на 100% eco-friendly, надійні й безпечні для продуктів, із якими контактують. Адже макулатура, яка використовується для виробництва картону, проходить ретельне багатоступеневе очищення й оброблення, що навіть перевищує стандартні вимоги щодо харчової безпечності.
Європейська якість матеріалу в поєднанні зі зручною для покупців конструкцією контейнерів і прокладок забезпечує їм привабливий товарний вигляд, що є важливим чинником споживчого попиту.
Орієнтація на потреби споживача: Київський КПК практикує персональний підхід до замовлень
Лідерство Київського КПК на вітчизняному ринку гофрокартону і пакувальних рішень ‒ додатковий плюс виробника, оскільки дозволяє йому задовольняти широкий спектр запитів клієнтів: від масового виробництва до індивідуального пакування й маркування.
Можливість замовити дрібногуртові партії паковання з унікальним фарбуванням та етикеткою – важливий чинник для представників малого бізнесу. Оригінальна, стильна тара дає їм шанс вирізнитись на тлі конкурентів на полицях магазинів.
Ціна має значення: ККПК проводить виважену цінову і комерційну політику
Лита тара Київського картонно-паперового комбінату – доступніша за преміальні аналоги західних виробників завдяки коротшій відстані доставки, зручнішій логістиці, відсутності видатків на митне оформлення та ризиків, пов’язаних із коливанням валютних курсів.
Крім того, завдяки розміщенню потужностей у столичному регіоні, виробник здатен своєчасно постачати паковання під замовлення, гарантуючи дотримання дедлайнів. Це – вкрай важливий аспект для харчової продукції з лімітованим терміном зберігання.
Екологічність, висока якість, гнучкі умови замовлення та оперативність постачань – усе це робить продукцію ККПК вигідним рішенням для птахівничого бізнесу будь-якого масштабу.