148
За словами засновника та СЕО Тараса Гетманського, компанія спершу формує пул автомобілів, тестує модель, демонструє її дохідність, а потім передає авто інвесторам. Мінімальний інвестиційний поріг становить $6000–9000, а середня дохідність — 23–26%, залежно від стану авто та завантаженості.
Загальний парк Getmancar разом із франчайзі налічує понад 700 автомобілів, більшість із яких належить приватним інвесторам. Сервіс працює у трьох українських містах — Києві, Дніпрі та Львові. Серед небагатьох конкурентів на ринку — одеський сервіс MobileCar та київський Go2Go.
Фінансові показники компанії: виручка склала 45 млн грн у 2021 році та 88 млн грн у 2022 році. Актуальні цифри керівництво не розкриває. До повномасштабного вторгнення Concorde Capital оцінювала компанію у $15–17 млн.
Getmancar активно розширюється за кордоном. Сервіс розпочав міжнародну експансію у 2022 році в Грузії, потім вийшов у Молдову (2024), а у 2025 році запустився у Румунії та Німеччині. На ринках ЄС і в Катарі компанія працює за моделлю оренди.
Засновник Getmancar Тарас Гетманський розпочав бізнес у січні 2018 року з 70 автомобілів. Сьогодні кількість користувачів в Україні досягає 310 тис., у Молдові — близько 20 тис., у Грузії — майже 30 тис. Всього компанія обслуговує понад 350 тис. клієнтів.
Джерело: forbes.ua