“Укрзалізниця” 24 липня офіційно прокоментувала труднощі з купівлею квитків на потяги, на які останнім часом часто скаржаться українці.
“Бачимо всі теги, Stories, повідомлення й пости в Telegram-каналах. Розуміємо вашу стурбованість, тож пояснюємо детально, чому влітку важче придбати квитки на поїзди “Укрзалізниці” в різні напрямки та як ми нині вирішуємо всі ці питання”, – ідеться в повідомленні.
У компанії пояснили, що в липні й серпні щороку попит на квитки різко зростає. Зокрема, за напрямком Київ – Яремче попит зростає на 460% порівняно з квітнем, Київ – Буковель – на 406%. “Укрзалізниця додала вісім рейсів за популярними напрямками й замовила 100 нових вагонів, а потяги “Інтерсіті” курсують і вночі.
Компанія заявила, що посилює боротьбу з перекупами. Міжнародні квитки тепер продаватимуть із валідацією через “Дію”. Також розглядають питання такої валідації для популярних напрямків в Україні.
У компанії радять тим, хто хоче встигнути купити квиток, робити це через онлайн і застосовувати функцію “Автовикуп” – коли в системі на потрібний потяг з’являється квиток, застосунок його автоматично викуповує.
Контекст
Останні кілька тижнів українці масово скаржаться в мережі, що не можуть придбати квитки на потяги. Багато користувачів мережі зазначає, що їм не вдається купити квитки, оскільки застосунок “Укрзалізниці” просто зависає після того, як відкривається продаж на той чи інший напрямок.