Компанія Audi of America оголосила про вступ до дилерських центрів нових електромобілів Q6 Sportback e-tron та SQ6 Sportback e-tron 2025 модельного року наприкінці липня 2025 року. Ці купе-кросовери доповнять лінійку електромобілів марки на американському ринку.
Новий Q6 Sportback e-tron відрізняється від стандартного Q6 e-tron більш спортивним силуетом з похилим лінією даху, яка на 37 мм нижче, ніж у звичайного позашляховика. Базова комплектація Premium стартує з позначки $69 600, що на $5800 дорожче за стандартну версію Q6 e-tron. У стандартне оснащення входять екстер’єр у стилі S-line, 19-дюймові колеса, шкіряні сидіння, панорамний люк, 11,9-дюймова цифрова панель приладів і 14,5-дюймовий інформаційно-розважальний екран.
Більш дорогі комплектації Premium Plus ($73400) і Prestige ($75400) отримали додаткове обладнання, включаючи аудіосистему Bang & Olufsen, проекційний дисплей з доповненою реальністю, адаптивну пневматичну підвіску та 10,9-дюймовий дисплей для переднього пасажира.
Технічно Q6 Sportback e-tron оснащується батареєю ємністю 100 кВт⋅год та двомоторною системою повного приводу потужністю 422 к.с. (315 кВт), яка в режимі Launch Control збільшується до 456 л. (340 кВт). Розгін з 0 до 96 км/год займає 4,9 секунди, максимальна швидкість обмежена на позначці 209 км/год. Запас ходу досягає 513 км, а зарядка від 10 до 80% при використанні швидкого зарядного пристрою потужністю 270 кВт займає лише 21 хвилину.
Спортивна версія SQ6 Sportback e-tron пропонується за ціною від 76 300 доларів та відрізняється більш агресивним дизайном з алюмінієвими акцентами, 20-дюймовими колесами, спортивними сидіннями зі шкіри та матеріалу Dinamica, а також оздобленням з вуглецевого волокна. Головна відмінність – модернізована силова установка потужністю 483 к.с. (360 кВт), яка в режимі Launch Control видає 509 л. (380 кВт). Це дозволяє розганятися до 96 км/год за 4,1 секунди та розвивати максимальну швидкість до 230 км/год. Запас ходу у спортивної версії трохи менший — 455 км. SQ6 Sportback e-tron також отримав спортивну адаптивну пневматичну підвіску та покращену гальмівну систему з шестипоршневими супортами та збільшеними до 375 мм гальмівними дисками.
Це теж варте вашої уваги – Volkswagen закрив ще один свій завод