У застосунку “Дія” тепер можна повідомити про відсутність зв’язку чи мобільного інтернету. Про запуск нового сервісу повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram 31 січня.
“Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok – повідомляйте про це в “Дії”. Послугу знайдете одразу на головному екрані застосунку”, – наголосив Федоров.
Щоб повідомити в “Дії” про те, що немає зв’язку, потрібно зайти в розділ “Відсутній зв’язок” на головному екрані “Дії”, дати одноразовий доступ до потрібної геолокації й описати ситуацію.
“Виникає логічне запитання: як відправити заявку, якщо інтернету немає. Про це ми також подумали. Заздалегідь завантажте “Мапу незламності”, можете зробити це просто зараз. Вона знадобиться і в інших випадках, наприклад, коли шукаєте укриття або найближче місце з генератором. А далі, якщо у вас зникне інтернет, залишайте заяву в “Дії”, вона автоматично відправиться, коли повернеться зв’язок”, – пояснив міністр.
Заява надійде Національній комісії, що здійснює регулювання зв’язку, вона спільно з операторами виправлятиме ситуацію.
Контекст
“Дія” – електронний сервіс державних послуг, створений Міністерством цифрової трансформації України, його запустили 6 лютого 2020 року. У нього входять однойменний мобільний застосунок і портал із публічними послугами.