У відділеннях “Укрпошти” з’являться різні вікна для обслуговування різних категорій клієнтів. Про це генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський повідомив у Facebook 8 вересня.
“Цей день настав – “Укрпошта” розводить по різних “кутах рингу” (насправді – по окремих вікнах) різні категорії клієнтів: отримувачів посилок (серед яких багато молоді та хіпстерів) і клієнтів поважного віку. У межах боротьби з чергами ми створили “Експрес-вікно”. Воно буде позначене чорно-жовтим кольором”, – написав він.
За словами гендиректора “Укрпошти”, в експрес-вікні – вони вже з’явилися у 1500 міських відділеннях компанії – клієнти зможуть “швидко отримати чи надіслати посилку, одержати лист, отримати післяплату”.
Усі інші послуги – пенсії, платежі, надсилання листів тощо – надаватимуть в універсальному вікні, зазначив Смілянський.
“Після впровадження нової системи керування посилками отримання посилки займає всього 30–45 секунд. Тож тепер швидко й зручно. А щоб і надсилати було так само зручно, відтепер пакети для відправлення посилок безкоштовні в усіх відділеннях “Укрпошти”, – заявив він.
Очільник “Укрпошти” закликав українців ділитися враженнями від нововведення.
“Нам важливо знати, чи все вам подобається і чи працює, як треба. Ми детально проаналізували природу черг, готуючи цей проєкт. Іноді це справді довга процедура, наприклад, коли приходять юрособи чи нотаріуси, щоб надіслати багато листів. Інколи до нас навідуються й ті, кому просто хочеться поспілкуватися: бабуся може під час отримання пенсії обговорити важливі справи, передати показники лічильника тощо”, – пояснив Смілянський.