157
Як пояснив співзасновник компанії Юрій Тустановський, команда вирішила зосередитися на своїй ключовій компетенції — розробці та масштабуванні екологічних технологій переробки. Продаж напряму зі свічками став усвідомленим стратегічним кроком.
Покупцем виступила компанія «Львівська Свічкова Мануфактура», яка працює на ринку свічок із 2013 року. До фіналізації угоди Rekava вела переговори із сімома потенційними покупцями. Деталі угоди, зокрема сума, не розголошуються.
Після придбання «Свічкова Мануфактура» стане ексклюзивним покупцем ємностей із кавової гущі для свічок і продовжить їх реалізацію. За словами CEO та співзасновника «Мануфактури» Андрія Сидора, це підсилить корпоративний напрямок і дозволить запропонувати клієнтам інноваційні подарункові рішення. Назва rekava candles залишиться на українському ринку щонайменше до кінця 2025 року, а в Європі продукцію буде інтегровано як еко-лінійку в межах чинного бренду.
Кошти, отримані від продажу, Rekava повністю інвестує у розробку одноразового екологічного посуду. Наразі проєкт перебуває на етапі підготовки до серійного виробництва, і компанія вже має попередні домовленості про постійну співпрацю з партнерами.
Упродовж кількох місяців після угоди команда Rekava супроводжуватиме нових власників, зокрема допомагаючи налагодити взаємодію з наявною мережею дистриб’юторів.
Rekava — український стартап у сфері чистих технологій (CleanTech), заснований у 2021 році в місті Суми Юрієм Тустановським і Дмитром Бідюком. Компанія спеціалізується на розробці та виробництві біорозкладної продукції з переробленої кавової гущі. Технологія виробництва є повністю безвідходною і базується виключно на органічній сировині.
Виробництво свічок у ємностях із кавової гущі було започатковано після початку повномасштабної війни, коли стало складно масштабувати основний напрям діяльності. Уже до 2025 року свічки становили до 80% виручки компанії. Збут здійснювався через сайт, соцмережі та мережу з 25 дистриб’юторів, серед яких — ЦУМ, Brocard Україна, а також німецька мережа Peek & Cloppenburg. Частка експорту на момент продажу становила близько 25%. За словами компанії, проєкт демонстрував щорічне зростання вдвічі.
«Львівська Свічкова Мануфактура» — сімейний бізнес Андрія та Оксани Сидор, засновників івент-агентства DikArt Creative Marketing. Компанія базується у Львові, має власне виробництво, а з 2022 року — шоурум у Відні. У 2024 році бізнес отримав 10 млн грн. виторгу на українському ринку та €220 тис. — у Європі.
Джерело: forbes.ua