106
Як зазначають у команді стартапу, залучене фінансування у розмірі $50 000 дозволило створити надійну версію AI-асистента та провести її тестування в умовах реального бізнесу — зокрема, в салонах краси, ресторанах, готелях, онлайн-школах і службах доставки.
Наразі HAPP щомісяця обробляє тисячі вхідних дзвінків і бере на себе до 87% усіх звернень клієнтів. Асистент самостійно здійснює бронювання, надає консультації, інтегрується з CRM та PMS-системами і працює без участі людини через телефонні дзвінки, месенджери, соціальні мережі та сайти.
Власна AI-інфраструктура та плани на раунд
HAPP оголосив про запуск нової SaaS-платформи для автоматизації комунікації з клієнтами через ключові канали — телефон, месенджери, соціальні мережі та вебсайт. Рішення працює в реальному часі, не потребує скриптів і адаптується під потреби конкретного бізнесу.
Як зазначає команда, наразі платформа проходить фінальні етапи тестування і стане доступною для компаній вже найближчими тижнями.
«Ми розвиваємо інфраструктуру, яка дозволяє масштабувати платформу, забезпечити гнучкість у роботі з даними та підвищити рівень контролю й кастомізації»», — кажуть у HAPP.
Про продукт AI HAPP
HAPP — це AI-асистент нового покоління, який веде діалог із клієнтами в реальному часі живою мовою, без скриптів і типових сценаріїв. Він розуміє контекст, навчається на основі реальних розмов і персоналізує відповіді відповідно до специфіки бізнесу.
Наразі асистент проходить тестування у сегментах HoReCa, EdTech, медицини та сервісних послуг. У середньому він автоматично обробляє до 87% звернень, істотно розвантажуючи команди клієнтської підтримки.
Проблема, що вирішує HAPP
Ідея HAPP виникла з особистого досвіду команди у сфері сервісного бізнесу — коли менеджери перевантажені, дзвінки втрачаються, а CRM-система залишається неоновленою, це негативно впливає на якість обслуговування та спричиняє професійне вигорання.
HAPP вирішує цю проблему за допомогою автономного AI-асистента, який працює цілодобово, спілкується з клієнтами природною мовою та фіксує результати в CRM. Це дає змогу командам зосередитися на більш складних завданнях, а бізнесу — утримувати клієнтів, не втрачаючи їх через рутинні збої в комунікації.