173
У рамках першого рішення АМКУ ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» зможе орендувати активи (АЗС) компаній «Автобансервіс», «Блиставиця». Інші 19 станцій працюють під управлінням компаній «Автобансервіс», «КЛО» та «Джинджер-С» та ще чекають на рішення комітету.
За словами топ-менеджера однієї з українських мереж АЗС, концентрація через оренду означає, що акціонери KLO вийдуть із операційного бізнесу, але продовжать бути власниками активів. На українському паливному ринку ще не було нагоди, коли одна мережа взяла в оренду іншу.
Партнер юридичної фірми Asters Ігор Свічкар зазначає, що ОККО може отримати право або на загальний або одноосібний контроль. До того ж, за його словами, такий дозвіл полегшує отримання права на повне придбання компанії.
Ймовірно, що ОККО не зважилася купувати KLO через наявність боргів та інших ризиків, які ОККО не хоче брати на себе до повної інтеграції активів KLO
У прес-службі ОККО пояснили, що компанія намагається утримати лідируючі позиції на ринку, маржинальність бізнесу та оптимізувати роботу без втрати для сервісу, якості операційних витрат та маркетингових бюджетів. При цьому будувати нові АЗК економічно недоцільно, оскільки кількість клієнтів на ринку пального не зростає.
Переваги мережі KLO головним чином у тому, що її АЗС сконцентровані у столичному регіоні – найліквіднішому в країні. 57 заправок KLO можуть коштувати до $150 млн, за оцінкою аналітика.
Джерело: forbes.ua