Subaru представила нове покоління Outback, яке вперше з 1990-х років трансформувалося з універсалу на кросовер. Японський бренд зробив ставку на новий дизайн, зберігши при цьому технічну базу практично без змін.
Дорожній просвіт збільшився до 220 мм. Моторна гама включає два бензинові двигуни: 2,5-літровий атмосферний (180 к.с.) і 2,4-літровий турбований (260 к.с.). Обидва агрегати працюють з варіатором, що імітує вісім передач, і фірмовим повним симетричним приводом Subaru. Витрата палива становить близько 8,1 л/100 км для базового мотора та 9,4 л/100 км для старшого агрегату (за циклом EPA). У салоні з’явилася оновлена мультимедійна система з 12,1-дюймовим екраном та покращені матеріали обробки.
Відразу на старті продажів буде доступна версія Wilderness зі збільшеним кліренсом до 241 мм, покращеними кутами в’їзду (20°) та з’їзду (23,5°), адаптивними амортизаторами та особливими налаштуваннями повного приводу. Також модель отримала позашляхові шини Yokohama Geolandar та захисні накладки на кузов. Блок клімат-контролю оснащений фізичними клавішами та ручками. Також збереглися кнопки на консолі між сидіннями та селектором варіатора з фізичним зв’язком з агрегатом. У багажнику тепер уміщається 980 літрів вантажу – це на 57 літрів більше, ніж у попередника. Ціни у США стартують від $30 000.
Читайте також – Geely випустила сучасний автомобіль за $6000