132
Співзасновник ChoiceQR Володимир Оляницький повідомив, що стартап залучив €1 млн. від польського фонду Smartlink Partners. Фінансування стартапу надали у формі конвертованої позики. Він стане частиною раунду серії A, який зараз проводить Choice.
Choice вийшов на польський ринок у 2022 році. На березень 2025-го він має у Польщі понад 2000 зареєстрованих ресторанів та понад 500 платних користувачів. У польському офісі – понад 20 працівників.
20% користувачів Choice у Польщі – заклади з України. Сервісом користуються мережі Thai Wok, Sushi World, Pizza Factory, Osama Sushi, а також один із найстаріших польських фудкортів – Hala Koszyki.
Річний регулярний дохід (ARR) Choice – $3 млн. В даний час стартап знаходиться на межі беззбитковості на поточних ринках.
Керуючий партнер Smartlink Partners Павло Шидловський пояснив, що фонд вирішив інвестувати у стартап зараз, оскільки очікує, що компанія значно масштабуватиме свій бізнес у найближчі 24 місяці.
Choice заснували друзі дитинства Олексій Ілляш та Володимир Оляницький у 2020 році. Спочатку метою стартапу була популяризація QR-меню, потім проект розширився до платформи для створення власних додатків, сайтів, онлайн-меню з CRM-системою, QR-платежами та софту для ресторанів, який допомагає закладам запускати власну доставку.
У 2024-му Choice отримав $2,5 млн від чеських фондів J&T Ventures, Reflex Capital та Presto Ventures. Всього з моменту заснування Choice зібрав $4,5 млн інвестицій.
Джерело: forbes.ua